svētdiena, 2014. gada 27. aprīlis

Sabiedēju?

Smieklīgi, izskatās, ka es tiešām māku pārliecinoši runāt.
Man šī puķe jau ir gadus 5. Nekad, neeekaad nav pagodinājusi mūs ar savu ziediņu, kaut arī esmu daudzās vietās redzējusi kā šī puķe zied - milzīgs kāts un uz tā krāšņs zieds. Taču šoreiz IR. Smieklīgi, vienā puķu kopēju un mīļotāju diskusijā pasūdzējos, ka šī mūs nelutina, meitenes ieteica dažas gudrības, kuras es tā arī nepaspēju pielietot. Un re - nepagāja ne 3 nedēļas, kā ir mazs neveikls ziediņš. Neliels kātiņš, zieds izspraucies gandrīz pie pašām lapām, taču krāsa tik koša un spilgta :) Prieciņš man!


Vispār šogad krāšņa man tā palodze (lasīt - palodzES) :)
Orhidejas (fenelopši) arī krāšņum krāšņi - baigi patīk nopirkt stikla vāzes dažādas formas gan kantainas, gan apaļas, gan trapecveida. Man šķiet, ka fenelopšiem arī patīk augt tādās. Var jau būt, ka var arī kādā stikla burkā :)
Kā diez ir - vai tādu fenelopsi var pavairot mājas apstākļos?? un kā to izdarīt vislabāk?





1 komentārs: