pirmdiena, 2014. gada 7. aprīlis

pirmais Desmits

Neticēsi, bet es vēl joprojām turpinu. Iepriekšējā atskaitē nekā iepriecinoša +0.6kg, šoreiz atskaitīšos par divām nedēļām uzreiz - 31.03 rezultāts - mīnuss šie paši nabaga 600 grami. Šodien, 7.04, nedēļu kopš iepriekšējās svēršanās, esmu sarukusi par vēl 600 gr. Par centimetriem neko nezinu, jo neesmu sevi samērījusi jau divas nedēļas. Kopš apņemšanās sākuma jau ir 6.3kg. Ar visu to, ka kāja paslīdēja uz mazu gabaliņu kūkas un vēl kādu našķi. Jocīgi, sāku ievērot to, ka mans svars ir mistiski saistīts ar mēness fāzēm. Jo savādāk pārāk liela sakritība. Lai vai kā - turpinu iesākto. Vēl atlikuši 6.3kg (ja nost būtu vēl kādi 4, es būtu bezgala laimīga :D un priecīga). Jau pavisam drīz  pāriešu uz trešo fāzi (nāks klāt normālas ēdienreizes, augļi un vēl šis tas), iespējams, varēšu ēst arī kopā ar visiem pārējiem :) kaut kā gandrīz vai pašai sev nemanot, esmu pārgājusi uz 2:2 režīmu (divas dienas olbaltumvielas, divas dienas OB+dārzeņi). 
Dikāna piesolīto svaru sev nemaz neatceros. Atceros, kad man bija par 2kg vairāk (nekā šobrīd uzstādīts mērķī) un tas bija pirms 7gadiem. Redzēsim, vai spēšu savākties līdz tam :) Ļoti ceru.
Šad tad paskrienu (iepriekšējā nedēļā pievarēju pirmos 5 kilometrus šogad), turpinu plankingu, ikvakara rituāls - vēdera presītes. 
Pašsajūta ir stipri uzlabojusies, cenšos būt maksimāli daudz ārā. 
Ēdienkartē joprojām dominē zivis, olas un vista. No dārzeņiem - gurķi, kabači, kāposti. Pa lielam - viss pa vecam, tikai paliek grūtāk ar motivāciju. 


4 komentāri:

  1. Varbūt motivācijai pamēģini nolikt deguna priekšā savas bildes pirms un pēc,vieglāk būs saskatīt līdzšinējos rezultātus un saglabāt iedvesmu turpināt! Katrā ziņā,man ļoti (!) patika tas, ko vakar redzēju un priecājos par Tevi :)! Kā arī turu īkšķus turpmākai izturībai un motivācijai! :)

    AtbildētDzēst
  2. Nu man ar jāsaka, ka tu jau tagad ļoti labi izskaties, pat ja vēl neesi sasniegusi mērķa svaru. Tā ka - tā tik turpināt un nezaudēt motivāciju :)

    AtbildētDzēst
  3. Es arī iesaku salikt apkārt tās bildes, kas tapušas pirms 7gadiem! Vismaz man tā ir pati lielākā motivācija!
    Kopumā - tā turpināt, manuprāt Tev izdodas ļoti labi!!! ;)

    AtbildētDzēst