pirmdiena, 2014. gada 21. aprīlis

Man garšo svētki!

Tieši šādu frāzi mana burvīgā divgadniece veltīja mūsu Lieldienu svētku galdam un kopīgajai maltītei.  Protams, lielā centība tieši mazākajiem par prieku.
Olu krāsošana izvērtās pavisam smieklīga - Lauma paziņo, ka grib krāsot olas. Atstiepusi uz virtuvi veselas 3 otas un apsēžas gaida. Izbrīnīta devās man līdzi uz dārzu, salasīt olu krāsošanai paredzētos rīkus - ziediņus, lapiņas, zariņus, pienenītes. Interesantais satīšanas prieks. Kas mums te sanāks?!

šoreiz nebūs ierasto sīpolu mizu, jo nav laicīgi iekrātas. Tieši žurnālā Mans Mazais bija raksts, kas vēl no virtuves izejvielām lieti noder pie olu krāsošanas. 


Iegādāju 3 paciņas ar kukumu un katlā sabēru veselu kaudzi ar melno tēju. Tik labi gan neizdevās kā bildē, taču oliņas gana simpātiskas. Ievērtē.


Koši zaļš linu galdauts, vāzē izplaukuši dažādi dzelteni un zaļi zariņi, pavasara taurenīšiem rotātas salvetes un visi pie galda. Gardu gardās pusdienas - sautēts trusis krējuma mērcē ar piedevām un dārzeņu salātiem, siera kūka un zemeņu zupa.  Ņammī. Man arī garšo svētki :) 
Svētkus pavadījām ne tikai ēdot un mielojoties - tika nobraukti vairāk kā 57km ar riteņiem! Ķemeru nacionālajā parkā vērojām savvaļas zirgus un vienkārši izbraukājām meža takas. Lieliski ģimenes lokā pavadītās brīvdienas! 

1 komentārs: