otrdiena, 2014. gada 4. marts

Pumpainais sarkans


Vakar konstatēju pārsteidzošu faktu - Lauma ir krietni krietni paaugusies un ļoti daudz kas vairs neder. Nākas atkal pašiverēties pa audumu krājumiem un palauzīt galvu. 

Šis pumpu sarkanais ir iegādāts Abankhamā jau seeen sen un tiešām par mazām mazām naudiņām, kā neliels atgriezums. Krāsa forša, raksts vispār iedvesmojošs, tad nu aiziet. 
Nepieciešams pavisam maz - auduma kriksis, gumija, man vēl apakšmaliņai noderēja mežģītes (tās pašas no mammas krājumiem). 
Pats neforšākais, kas man šķiet ir šūšanā ir auduma griešana. Īpaši ja vajag lielu gabalu sagraizīt un TAISNI, tas ir āķīgi. Te nāk palīgā pumpas :D samēru. Apakšējā detaļa ir ap 30cm plata un cik gara es nemaz nepateikšu, virsējā kārta ir ap 20cm. 

Sākumā nošuj augšējās daļas maliņu. Vienkārši atlok un nošuj. 


Tālāk turpina ar mežģīnes piešūšanu apakšējai malai (protams, ja apakšējo malu nekas nerotās, tad vienkārši atšuj kā augšējo daļu). 



Tad es atloka un nogludina abas detaļas kopā, vēlreiz atloka un nogludina, lai vieglāk sašūt kopā un lai gumijas malas vīle ir smuka. Tālāk atšuj atlocīto malu un iever gumiju. 




Nezinu vai tā īsti ir pareizi, taču es ar zigzag sašuvu kopā vertikālās malas. Īsti nezinu kā pareizi un skaisti atšūt šo vīli bez overloka, tad nu izmantoju zigzagu. Galarezultāts protams uz manas superīgās modeles. Viņa iznes šo tērpu vienkārši lieliski. 


3 komentāri:

  1. Super svārciņi, un nemaz tik daudz laika nepaņem,vismaz tā izskatās.
    Nevaru pat izlemt,kura bilde vislabāk patīk,VISAS! :)

    AtbildētDzēst
  2. já, super svárcińi un meitiña ká modele!

    AtbildētDzēst