pirmdiena, 2014. gada 10. februāris

Savādāki makaroni - canneloni

Jau kāds mirklis ir pagājis kopš pēdējo reizi esmu dalījusies ar kaut kādu recepti, jo pārējie mana
bloga ieraksti jau paši saka kāpēc :D
Kā jau mana deserta recepte saka, šodien ir īpaša. Būs vakariņas īpašākā gaisotnē.  Vakariņās būs Canneloni jeb makaronu trubiņas pildītas ar spinātiem un kazas sieru un riccotu. Šoreiz veģetāri.
Pagājušo gad uz vieniem svētkiem saņēmu dievīgu grāmatu - Maltīte no 5 produktiem. Te jau padalījos ar Panna cotta recepti, tagad būs šī recepte.

2 porcijām nepieciešams : 
0.5 kg spinātu 
200gr svaigas rikotas
12 canneloni caurulītes
tomāti
Kazas siers

Tā kā man nav cepeškrāsns, es šo ēdienu gatavošu savā multikatlā, ko rūķu atnesa Ziemassvētkos.
Spinātus izvāra lielā daudzumā ūdens, sāli klāt neliku, jo kazas siers jau ir pietiekami pasāļš. Rūpīgi nokāš. Pievieno rikotu un kazas sieru, izmaisa līdz viendabīgai masai (es liku savā dārzeņu kapātājā, līdzīgs kā blenderis, smalcināju līdz viendabīgai masai). Ar nelielu karoti sapilda canneloni caurulītes. Kārto cepamtraukā. Noblanšē tomātus (nedaudz iegriež miziņā, pārlej ar verdošu ūdeni un pagaida pāris min, vēlāk ļoti viegli nolobās tomātu āda). Tomātus sablendē, pievienoju ķiploku un oregano, citronpiparus. Traukā izkārtotās caurulītes pārlej ar tomātu biezeni un cep 40 min 180C. Pasniedz karstus.


Aptuveni 500g spinātu, 200gr rikotas un 100gr kazas siera pietiek 10 makaroniem. Tādēļ nolēmu sapildīt cannelloni arī ar kaut ko citu - otrs veids tika sapildīts ar maltu vistas fileju+tomāts+paprika. Viss viendabīgā masā un makaronā iekšā. 
Veģetārie cannelloni ieguva lielāku atzinību, nekā ar vistu pildītie :) Varbūt Tu vari padalīties ar ideju - ko Tu kārto šādās caurulītēs?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru