pirmdiena, 2014. gada 10. februāris

Saldais šokolādes prieks

Un vai tiešām visi pārsteigumi jāatstāj tikai Valentīndienai? Nu ne tak!
Velkam no savas ideju lādes feino šokolādes pārsteigumu.

Mums februāris ir zīmīgo dienu pilns. Tad nu šodien svinam savu kopā būšanu, jau septīto reizi.
Neskatoties uz to, ka pati esmu pateikusi stingru stingru nē saldumiem un našķiem, savus mīļos pārsteigšu ar šokolādes groziņu.

Nepieciešamais : 

  • šokolāde (kādu vien vēlies - rūgto, tumšo, piena vai balto šokolādi, var arī miskēt kopā)
  • balons
  • eļļa (vieglākai šokolādes noņemšanai no balona)
  • ko liksim iekšā - augļi, jogurts, rieksti, ceptas apgrauzdētas auzu pārslas, zefīrs
ķeramies klāt. 
Uzpūšam balonu (cik lielu gribas), es noskaloju ar ūdeni un ar vates tamponiņu kārtīgi apsmērē ar eļļu vai izkausētu sviestu. Šis ir svarīgi, jo savādāk diez gan grūti dabūt balonu no šokolādes.


Izkausējam šokolādi. Es šokolādi liku ūdens peldē metāla bļodiņā. Īss mirklis un šokolāde jau izkausēta. SVarīgi - jāņem labas kvalitātes šokolāde, kas ir cieta un grūti kūstoša. Man bija viena tāda, kas jau rokās ātri izkūst, no tādas grūti, jo tur kur šokolādes kārtiņa ir plāna, tas groziņš sadrūp. 


Uz šķīvja izklājam nelielu gabaliņu ar cepampapīru, pārtikas plēvi (vai folliju) un izklājam kādu karoti ar šokolādi uz tā (tā būs "kājiņa" trauciņam)
Iemērcam balonu šokolādē un novietojam uz "kājiņas" vēsā sausā vietā, lai šokolāde sacietē. Es liku ledusskapī. 



Kad šokolāde vairs neizskatās spīdīga un nav mitra, tad pārdur vai savādāk nopūš balonu un vualā - GATAVS.
Kā jau es iepriekš ieminējos, ka šokolādes viena daļa bija tāda ļoti mīksta, līdz ar to nesanāca tik smukas groziņa malas kā redzamas uz balona. 
Tālāk seko groziņa sapildīšana ar gardumiem - zefīrs, ogas, augļi un visu ko sirds kāro. Manā kārumā bija smalki sagriezts zefīrs, banāns, hurma, bumbieris un viss pārliets ar karameļu mērci. Ņammī. 




Lai mīļajam labi garšo :) 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru