ceturtdiena, 2014. gada 16. janvāris

Un ar ko Tu baro savas smadzenes?!

Šis teksts man nāk katru vakaru, kad pa TV3 sākas tas jaunais un man galīgi nesaprotamais raidījums - Iespējams tikai Krievijā. 
Mīļie mani - paskaidrojiet man, pilnīgākai tumsoņai - kas tas vispār tāds ir? Kaut ko tik murgainu pa TV nemaz neatceros. Pietika ar vienu raidījumu un viss. 
Ko tas dod skatītājam? Piemēram, fragments no raidījuma - vesela virkne ar amatieru filmētiem video, kur autovadītāji stāvot sastrēgumā vicina dūres., kā divas omes sēžot sit viena otrai ar somu, kā sadzērušies cilvēki rāpo pa ceļa braucamo daļu... Moins. Piedodiet, galīgi nesaprotu. Pilnīgs sviests. Es saprotu, ka nav vēl jaunās Ugunsgrēka sērijas vai vēl kas tur, tad palaidiet kaut kādiem feinajiem raidījumiem atkārtojumus, nevis rādiet šitādu sū...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru