pirmdiena, 2014. gada 20. janvāris

Tas tuvojas..


Pat neskatoties uz to, ka aiz loga šobrīd droši vien ir kādi -16 grādi vismaz, man ļoti iet pie sirsniņas tas laiks, kad telpaugi izdomā, ka priecēs mūs ar savu skaistumu.

Pavisam nejauši uzmetu aci mūsu amarillim un ko šis - drīz jau ziedēs! Arī orhidejas (fenelopši) sadzinuši asnus kā traki :) Pat mana vienīgā orhideja, drīz būs izgreznojusi sevi ar tumši sarkaniem ziediem. Baigais baigais prieks :) Pārceļoties diemžēl aplauzām lielāko daļu no fenelopšu ziediem, man jau šķita, ka tās uz mums apvainosies un vairs tik krāšni neziedēs. Taču izskatās, ka viss kārtībā :) Pavasaris taču nav aiz kalniem, vai ne?!



3 komentāri:

  1. Es šogad arī priecājos par savu amarilli, kurš pie manis pavisam bēdīgā stāvoklī nonāca, bet tomēr uzziedēja! Tagad gaidu, kas notiks blakus puķu podiņā, ja sanāks, tad arī padalīšos!
    Tava orhideja ļoti neparastā, skaistā krāsā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Amarillis kādu mirkli katru gadu ir bēdīgā stāvoklī - nokalst visas lapas un sīpoliņš lobās. Tā viņš pārziemo un uz pavasari dzen smuko asniņu!

      Dzēst
  2. Man ar amarilli ir tieši pretēji- iet lapās, bet zieda nav :(

    AtbildētDzēst