piektdiena, 2013. gada 27. decembris

Vai te kāds ir?!


Vai tiešām - Statistika saka, ka tikai 0.3% lasītāju atstāj savus komentārus. Esmu viena iekš tiem 0.3%, īpaši blogos. Ir taču tik jauki, ka kāds atstāj kādu komentāru, ieteikumu, ideju vai novērtējumu tam ko dari. Ļoti bieži ir tā, ka šķiet, ka blogs ir tikai priekš sevis, jo neviens jau to nelasa un nemaz neskatās. Blogera profils, saka, ka tomēr ir daži, kuri šad tad apskatās, ko tad es te kārtējo reizi uzskricelēju. Tā ka gribu teikt , paldies, ka esiet! Cerams, ka kādam noder idejas no mūsu virtuves mirkļiem vai kāds tomēr uzzina kaut ko jaunu, kaut vai ja mans blogs rosina idejas vai mudina kaut ko darīt - tas mani priecē! Cenšos pilnveidoties, publicējot kaut ko arī svešā mēlē. Saprotu, cik tomēr maz es zinu savas mammas valodu un gribu gribu gribu to pārvaldīt daudz labāk kā tagad :) 


Labprāt uzklausīšu domas un idejas, kā pilnveidot un padarīt savu blogu interesantāku un saistošāku. 
Mudinu nekautrēties un ja nu ir kāds vārdiņš sakāms man, tad droši - atstāj savas domas komentāros vai atraksti man epastu. Kaut vai vienkārši tāpat.  Tā ka .. 





Turpinājums sekos tāpat ...  :D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru