pirmdiena, 2014. gada 17. februāris

Ceturtā daļa

Nu tā, aiz muguras 4 nedēļas ar Dikānu mūsmājās. Var būt, ka rezultāts nav tik spīdošs kā man gribētos, taču nost ir 3.6kg un 14cm nost, procentuāli - aizvadīti jau 26, 47% no tā svara, kuru gribu atstāt pagātnē. Salīdzinot ar pagājušo nedēļu, cm ir sarukuši tikai uz ciskām. Bet tas jau tikai šonedēļ.
Sākam piekto nedēļu jaunajā dzīvesstilā. Otrajā fāzē iesoļojam 4.nedēļā.

2.fāze 4ned 1.diena
Svars salīdzinājumā ar 6dienu - 0,2kg.
Brokastis - kliju putra, kafija ar pienu
Uzkoda - kafija ar pienu, divi olas baltumi, atlantijas makrele tomātu mērcē
Uzkoda - kakao, jogurts un pāris gabaliņi vārītas liellopu gaļas (gaidu pusdienas :) ). Aaaa un vēl glāze ūdens un - Aknu balanss. Nolēmu palīdzēt savām aknām tikt galā ar šo pamatīgo slodzi un iegādājos uztura bagātinātāju. 
Pusdienas - vārīta teļa gaļa, tēja
Vakariņas - kūp.vistas fileja, 2 tējas krūzes (vairs neko,jo ļoti agri aizgaju gulēt)


No piena dodu priekšroku 0.5% vājpienam. Piena Spēks man negaršo, šķiet tāds pabiezs un gandrīz kā graudains. Pat kafijā nepatīk.
Mans kakao


4ned 2.diena
Svari priecē  šorīt -0,3kg. Svars ļoti svārstās atkarībā no sievietes cikla fāzēm. Tieši pirms - svars pieaug, jo ķermenī uzkrājas ūdens. Tādēļ it kā labāk varbūt svērties tikai vienreiz nedēļā, taču man patīk, ka redzu, kā mana ēdienkarte ietekmē svaru. varbūt pat vairāk sapurinos, ja redzu, ka svars mainās ar +. 
Brokastis - kafija ar pienu, kliju putra un vēl viena kafija :)
Uzkoda - kakao, 3 ledussalātu lapas, 2 tomāti, 2 olas baltumi, kārtīgs gabals kūpinātas vistas filejas (skatos uz pilno šķīvi un aiz tās pilnības nespēju saskatīt savu diētu :D )
Pusdienas - gaidot akniņas apēdu jogurtu, vārītas vistu akniņas ar grieķu jogurtu, tēja
Vakariņas - tvaicēti dārzeņi (riekstu ķirbis, kabacis, paprika, cukini, baklažāns), tvaicēts lasis, tēja
Uzkoda - tēja, kūpinātas vistiņas gabaliņš, pirms pašas gulētiešanas siera šķēle

Hmmm, man diēta, bet es atļaujos ēst arī īsi īsi pirms gulētiešanas. Varbūt šis būtu jāizskauž :D šovakar pirmo reizi kopš diētas uzsākšanas ēdu sieru. Atļauti ir 30gr siera ar 7% tauku saturu, es atradu tikai ar 10%, tādēļ manā ēdienkartē siera šķēle ir ap 20gr. 

Vienīgais vājpiens, kas atrodas 

4ned 3.diena
šorīt atkal svari rāda + zīmi :( tas man  nepatīk, bet kā jau esmu lasīju, ka pēc dārzeņu+OB dienām svars mēdz svārstīties, žēl :D es gribētu, lai tikai smuki smuki krīt :D
Brokastis - kliju putra, divas kafijas ar pienu
Uzkoda - kūp.vistas fileja
Pusdienas- tvaicēts lasis, kafija ar pienu
Uzkoda- jogurts
Vakariņas - vārīta vistas fileja ar čilī mērci, tēja
Uzkoda - 4 krabju nūjiņas, tēja (vēl sagrēkoju ar nelielu gabalu kaltēta kalmāra, nu tās alus uzkodas kas saturs iespaidīīīgu sāls daudzumu)

Kaut kā īsti neiet man ar to aknu tabletīšu lietošanu. Neforši, ka jādzer veselas 3 reizes dienā. pfff kāpēc nav tikai viena :D

4ned 4.diena
šorīt svars nemainīgs. hmmm nenotiek man viss tik ātri kā gribētos :D Dikāns teica, ka otrajai fāzei man jābūt 98 dienas, šobrīd aiz muguras jau 25 dienas.
Brokastis - kliju putra, divas kafijas ar pienu
Uzkoda - 3 krabju nūj un tēja, siera šķēle
Pusdienas - apvārīta kūp vista, ledussalāti, tomāti, tuč balzāmetiķis. kakao un saldajā jogurts :)
Uzkoda -neticami, taču apēdu divus kvadrātiņus melnās šokolādes aij aij aij :( atlantijas makrele tomātu mērcē un kādi 150gr biezpiena
Vakariņas -Vārīta vista
Uzkoda - 4 krabju nūjiņas
Izvēlos šo sieru

šodien cītīgi piedomāju par to uztura bagātinātāju. Tas diez gan pamatīgi palielina manu ūdens dzeršanu (jo katrai tabletei jāudzer liela glāze ūdens)

4ned 5.diena
Bāc, stars atkal uz vietas. neforši, tas kaut kā atsit kāri un uzdzen drusku dusmu pret sevi. Nekādi netieku pāri tai atzīmei 4kg, jau ilgāku laiku grozos uz priekšu un atpakaļ. Vēēē. Būšu stingrāka pret sevi. Un laikam tiešām jāsāk mazāk svērties, jo saprotu, ka tas tiešām mani kaut kā sastresina un dažreiz iezogas doma, ka nav vērts. Negribu teikt, ka mokos, bet ļoti ļoti gribas kaut kādu kūciņu vai našķi, jo savai mazajai meitai ik pa laikam nopērku kādu kārumiņu, pašai arī ļoooti kārojas :(
Brokastis - kliju putra un divas kafijas
Uzkoda - gandrīs kā pusdienas - krietns vārīts laša gabals - vairāk kā 12 min griezu hulahoop riņķi
Pusdienas - 30 lielās presītes un 30mazās presītes. liela ūdens krūze ar aknu tableti, jogurts +biezpiens - šādi ir baigi labi. ja parasti apriju visu to jogurtu uz sitiena, tad tagad ar biezpienu apēdu pusi un šķiet, ka vairs tā dikti nekārojas. tējas krūze
Vakariņas - kūp.vista, tēja

domubiedru grupā viena meitene visām ieteica vēlreiz pārskatīt ēdienkarti. Tiešām ir tā, ka ik pa laikam iezogas kāds neatļauts produkts vai arī tiek pārsniegta atļautā deva. Ja šonedēļ tā turpināšu, tad šī nedēļa svara zuduma ziņā būs pa nullēm :( Tātad - savai ēdienkarte lieku klāt vēl tādu maziņo vingrošanu, riņķa griešanu un arī vēl papildus ūdens dzeršanu. Starp citu - no tā aknu balansa - uztura bagātinātāja, jūtos daudz labāk. Vairs īpaši no rītiem nav tās nepatīkamās piegaršas mutē un šķiet, ka arī puncim ir vieglāk. Tā ka piedomāju par šo tabletīšu lietošanu (lai neaizmirstu) un turpinu lēnām lēnītiņām iet uz savu mērķi.

4ned 6.diena
Nu ja - šodien svars -0.2kg. Nezinu kādēļ svars vairākas dienas nedēļā jau otro ned pēc kārtas ilgstoši un spītīgi stāv uz vietas :( šodien atkal griezu riņķi - sāpes vājprātīgas, laikam vakar būšu pārcentusies. šodien uzvilku biezākas bikses līdz padusēm :D un atkal griezu, bikses drusku amortizē riņķi un sāpes jau ir paciešamas. Riņķis noteikti palīdzēs tikt pie izteiktāka viduklīša :) tā ka sagrēkoju ar šokolādes gabaliņu - šodien sods - vēl viena OB diena.
Brokastis - kliju putra, divas kafijas ar pienu, ūdens glāze un uzt.bagātinātājs- tā kā esmu atradusi tās garšīgās klijas, brokastu putra ir ļoti ļoti iemīļota manā ēdienkartē :)
Uzkoda - ūdens, siera šķēle un 1 kr nūjiņa
Pusdienas - kūp.vistas fileja, 2kr nūjiņas, tēja
Uzkoda - jogurts ar biezpienu, kafija ar pienu
Uzkoda - tēja
Vakariņas - apvārīta kūp.vista (vienkārši uz pannas apvāru ūdenī un ūdeni noleju, ja kūp.vista ir par sāļu vai arī nedaudz patrekna), omlete

šodien drusku tāda kā atslodzes diena. prieks par sevi. Daudz daudz ūdens izdzerts. šodien pašai prieciņš par sevi. Varu ja gribu :D

4ned 7.diena
un atkal. svars uz vietas. hmmm šīs nedēļas bilance galīgi nebūs iepriecinoša :( izskatās, ka kaut ko daru nepareizi. šodien pat paņēmu rokās grāmatu, pāršķirstīšu, varbūt atgādināšu sev kaut kādus pamatprincipus.
Brokastis - kliju putra, divas kafijas ar pienu, 2 krabju nūjiņas
Pusdienas - divi kūpināti vārīti vistu šķiņķīši, kakao
Vakariņas - vārīta vista ar čili mērci
Uzkoda - 3 krabju nūj, tēja

Tātad bilance pēc piecām nedēļām. 



Pēc 1.ned Pēc 2ned Pēc 3ned Pēc 4ned Pēc 5ned
Kopā
Svars -1.8kg -0.1kg -1kg -0,7kg -0,8kg
-4,4kg
Krūtis -2cm - -1cm - -0,8kg
-3cm
Viduklis -2cm -1cm -2cm - -1cm
-6cm
Gurni -3cm -2cm -1cm - -1cm
-7cm
Kopā – 7cm -3cm -4cm -0cm -2cm
-16cm


šādi nostiprinam presi un muguru
Pastāstīšu, ko vēl daru, lai uzlabotu savas formas - iepriekš jau biju teikusi, griežu riņķi, lai samazinātu savu vidukļa apkārtmēru, ja riņķi griež sasprindzinot visus vēdera muskuļus, rezultāts ir tāds, ka pēc 3 dienām savus mīlas rokturīšus pat ir sāpīgi aizskart. Vēl katru vakaru kamēr lieku savu pērlīti gulēt drusku pavingroju uz pleda - uztaisu presītes, mazās un lielās un vēl patrenēju sāna muskuļus. Un zini ko vēl - uz sitiena nevaru atrast - ir tāda kā programma kā mēneša laikā dabūt super tvirtu vēderiņu - sāk ar 20sek balstā guļus uz elkoņiem un katrā nākamajā dienā liekam +10 sek, tā nostiprinam gan muguru, gan presi. Man tas viegli nenākas. Bet nu pagaidām turos :) Noteikti tuvākajā nākotnē klāt šim visam pasākumam likšu skriešanu. 
Ļoti individuāli katram cilvēkam, kur rumpis uzkrāj liekos tauciņus. Man viena no problēmzonām ir riepa kā peldriņķis, tad nu pirms uzsākšanas nomērīju to savu peldriņķi :D šobrīd ir -5cm. Ļoti patīk tas, ka līnija no vidukļa līdz gurniem ir tāda jau kā čellam :D feini. 
Tā tik turpinam!

10 comments:

  1. Zilumi no riņķošanas nepaliek? Man, kad pirmoreiz sāku, visi sāni bija zili. Bet nu super efektīva metode. Un kad ar laiku var jau riktīgi ilgu laiku norinķot, tad piedevām arī izsvīst lieko var. Man laikam ilgākais bija 30 min uz katru pusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. zilumi nav, bet nu sāpes tā, ka pat ar roku pārvelkot pāri sāniem ir tā jūtīgi. un es tikai uz vienu pusi māku riņķot :D bet nu efektīvi ir :)

      Dzēst
    2. Nu man jau zilumi vispār viegli rodas un skats bija vnk drausmīgs, kāds no malas redzot domātu, ka mani kāds sit :D.
      uz otru pusi ir tā grūtāk iemācīties. sākumā vispār - 2x apriņķo un riņķis zemē.bet ar laiku jau sanāk

      Dzēst
    3. Aiz šī teksta Tu maskē, ka vīrs Tevi sit? :D
      Nu cerams mana māka griezt riņķi tikai uz vienu pusi nekādu dižu skādi nerada ;)

      Dzēst
    4. Nē nē :D Valdis tā nedara
      Cālis.lv agrāk bija riņķotāju diskusija, tur viena daudz ko zināja. Un viņa it kā izteicās, ka esot vēlams iemācīties uz abām pusēm griezt riņķi, lai vienmērīgi abi sāni iet nost. Man bija tā ka, kamēr griezu uz vienu pusi, tikmēr viens sāns bija zilāks un sāpīgāks.

      Dzēst
  2. Man arī ir plānā vasarā sākt skriet, bet tad jau redzēs,kas no tiem dižajiem plāniem sanāks! :D
    Tevi gan apbrīnoju, drīz vairs vispār nevarēs pazīt ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varēs varēs pazīt - man ir pamatīgi krājumi :D Un Tu nemaz nesteidzies kalt tādus plānus! Varbūt mazais noēdīs vēl plānāku kā biji līdz šim :)

      Dzēst
    2. Vispār gribēju teikt,ka Tu tik ļoti neiespringsti, ko rāda svari, paši svarīgākie ir tieši cm ;). Bet to jau noteikti Tu zini. Tā kā,tā tikai turēt! :)
      Nu,man pats galvenais ir atgūt iepriekšējo plānumu :D.
      Bet ja skatās no citas puses, man liekas,ka tas būtu foršs enerģijas lādiņš no rīta paskriet,varbūt ne katru rītu. Bet tad jau vēl redzēs,vai vēlāk ko tādu vispār gribēsies :D.

      Dzēst
    3. Man bija svarīgi Laumu barot pašai, līdz ar to visu pārējo noliku drusku tālāk. Tad Tu redzēsi enerģijas lādiņu pēc negulētas nakts :D
      Būsi būsi smuka un tieviņa :) Man jau ģimeniski nāk nosliece uz bumbierformu :D tā ka man jācenšas :)

      Dzēst
    4. Heh,paldies par uzmundrinājumu.
      Es tieši par to iedomājos - zili riņķi zem acīm, un ik katras pagulētas minūtes vairāk novērtēšana,t ad toč diez vai būs skriešana padomā :D.
      Zinu,ka Tev izdosies sasniegt iecerēto ;) Jau ir pagājušas vairāk kā 21 diena, tad jau pieradums ir iestrādājies! :)

      Dzēst