trešdiena, 2014. gada 4. jūnijs

Velna ducis atskaitēs

Nu jau es kādu laiku klusāka, bet ne gausāka.
Ar diētu ir piebremzēts, tagad spiežu uz sportu. Svars nemainās, iespējams, ka pat drusku pieaug, taču ķermenis noteikti kļūst tvirtāks.
Tātad apkopojot Dikāna diētu krūšu apkārtmērā zaudēti 5cm, viduklī veseli 9cm, gurnos 10cm. Patīkami. Kāju apkārtmēros pa 4 cm nost no katras ciskas. Pie svara vēl ir ko piestrādāt, taču goda vārds jau lepojos ar rezultātu - gandrīz 7kg. Ceru, ka ar laiku vēl šur tur pazudīs kāds grams nost, taču jau jūtos labi un manis tas ļoti priecē.
No ēšanas ierobežojumiem - cenšos neēst kūkas, saldumus, kartupeļus. Arī rīsu, griķu un pārējo porcijas esmu samazinājusi vismaz uz pusi. Joprojām daudz olbaltumvielas un dārzeņi, kā arī protams ūdens.
Pašlaik aktīvi sportoju. Aicinu arī draudzēties ar mani endomondo.

Atskaite par maiju :


No 143.5 km noskrieti ir 52.57 km, pārējie ir uzkrāti ar riteņbraukšanu. Nezinu, vai katru nākamo mēnesi spēšu uzlabot šos ciparus, jo tagad jāsporto stingri ārsta norādījumiem. Pa lielam nekādu traku ierobežoju, tikai jāseko līdzi sirdsdarbībai un jātrenē jātrenē sirds. Lūk tā. 

5 komentāri:

  1. Nu lieliski rezultāti :) Un vislabākais, ka pašai prieks :)

    Ar ko tu kartupeļus aizvietoji? Bija laikam kaut kāds cits dārzenis, kuru lietoji kartupeļu vietā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, kartupeļus aizvietoju ar kāļiem. Tagad gan ne vieni, ne otri nav ēdami. Jāgaida jaunā raža :)

      Dzēst
  2. Malacis, man gan šobrīd nesanāk (

    AtbildētDzēst
  3. Mana motivācija ir uz nulles, tas Covid visu bojā, nemaz negribās neko darīt ((((

    AtbildētDzēst