svētdiena, 2014. gada 15. jūnijs

Svaigu zemeņu biskvīta kūka ar maskarpones siera krēmu

Ejam ciemos. Šoreiz gan lielāka apņemšanās, gan arī vēlme drusku ilgāk parosīties pa virtuvi. 
Cepam divas biskvīta kārtas pēc iepriekš jau minētās receptes
Svaigās zemenes nomazgājam, atdalām lapiņas un uzber kādu ēdamkaroti cukura. Sablendējam. Protams tā masa sanāk pašķidra un tieši tādu kārtojam pāri abām biskvīta kārtām. 

Krēmu pagatavošanai nepieciešams : 

  • 200ml saldais krējums
  • 2ēd k cukura
  • 200ml Maskarpones siera 

Saldo krējumu kopā ar cukuru saputo līdz veidojas putukrējums, liek klāt sieru un kārtīgi maisa, līdz iznāk viendabīga masa. Šo masu uzsmērē uz biskvīta (iespējams, ka sākumā jāliek siera krēms un tad zemenes, jo uz zemenēm šis krēms klājās nelabprāt). Kūkas virsu rotājam ar zemenēm. 


5 komentāri:

  1. Mmmm, izskatās un lasās tik gardi :) būs jāizmēģina!

    AtbildētDzēst
  2. Es gan pameegjinaaju, sanaaca ljoti gardi, es gan pa virsu beeru mellenes kas nu ziemaa ir nopeerkamas, zemenes nebija, un tad veel iesmeereeju biskviitu ar bruuklenju ievaariijumu. Paldies par vieglu, gaisiigu un ljoti gardu kuukas recepti!

    AtbildētDzēst
  3. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst